Regulamin

Chcemy, żeby każdy pobyt w naszym schronisku był przyjemny, bezpieczny i komfortowy. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje, które pomogą dobrze zaplanować wizytę i poczuć się u nas swobodnie.

Dla kogo jest nasze schronisko?

Schronisko udostępniamy wyłącznie grupom zorganizowanym. Rozliczamy pobyt w osobodobach zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Doba rozpoczyna się o godzinie 17:00, a kończy o 11:00 dnia następnego.
Nie przyjmujemy rezerwacji indywidualnych.

Zameldowanie i opłaty

W dniu przyjazdu opiekun grupy dokonuje zameldowania i opłaca cały pobyt lub odbiera fakturę.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezależnych od nas, opłata za pobyt nie ulega zmianie.

Opiekun otrzymuje klucze do budynku i pokoi – prosimy o ich zwrot przy wyjeździe. W przypadku zgubienia klucza doliczamy koszt wymiany zamka.
Na terenie schroniska mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane. Osoby trzecie można przyjąć tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą.

Cisza nocna

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 7:00. To czas odpoczynku dla wszystkich gości.

Ważne zasady, które obowiązują na miejscu

– Na terenie obiektu i posesji obowiązuje całkowity zakaz palenia.
– W pokojach nie wolno korzystać z własnych urządzeń elektrycznych (grzałki, czajniki, kuchenki itp.), jeśli nie są częścią wyposażenia.
– Obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz stosowania środków odurzających.
– W przypadku nieprzestrzegania powyższych zasad mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.
– Osoby zachowujące się agresywnie lub zakłócające spokój mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu – bez zwrotu kosztów pobytu.

Przed wyjazdem

Po zakończonym pobycie prosimy o wyrzucenie śmieci do zewnętrznych pojemników oraz zamknięcie wszystkich okien.

Czystość i porządek

Goście są odpowiedzialni za utrzymanie czystości w pokojach, częściach wspólnych i na terenie posesji przez cały czas pobytu.

Bezpieczeństwo

Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w schronisku.
Za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w czasie pobytu odpowiadają ich opiekunowie.

Szkody i uszkodzenia

Wszelkie uszkodzenia wyposażenia lub urządzeń należy zgłosić obsłudze.
Goście odpowiadają materialnie za szkody powstałe z ich winy lub winy osób, za które są odpowiedzialni (dzieci, zaproszeni goście).

Close Search Window